søndag 23. januar 2011

Januar

Den største nyheten denne måneden er at jeg nå får lov å være i sofaen! JIPPI! Mamma og pappa ga seg, for de syntes det var innmari koselig de og. Jeg elsker sofaen, her sover jeg, koser og hviler...


Mamma har lært meg kommandoen pang, og det går lett som bare det! Hun holder opp hånda si som en pistol og sier PANG og da detter jeg på ryggen med armene i været! Supermorro! Jeg
elsker å lære nye ting, pappa holder på å lære meg TUNNEL, men
det er ikke så lett, hva er poenget med å gå gjennom
beina på han liksom?

Ellers har jeg fått meg dagmmamma, Steinar heter han, han passer på meg når mamma og pappa jobber lange dager. Jeg digger og være der, for der får jeg vaffel og masse kos. Det er ikke så
ofte han kommer og henter meg da, men 1 dag i uka er jeg der
og da koser jeg meg så mye at jeg nesten ikke vil hjem, 


Jeg er ute og leker med bestekompisen min Doc, hver dag. Han er sååå snill også er han STOR. Han veier 72 kilo, mens jeg veier 14. Elsker å base i snøen med han altså!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar