torsdag 30. desember 2010

4 mnd

Nå er jeg 4 mnd og mamma sier jeg er blitt stor jente, akkurat nå veier jeg 13 kilo og er 34 cm. Jeg har operert ut alle melkehjørnetennene mine og nye har kommet ut. Jeg har vært mye hos dyrlegen i desember, litt ulykkesfugl jeg...



Desember startet med at jeg var hos min snille gudmor og forstuet skulderen min. Jeg mageplasket og bommet på sofaen hennes og slo skulderen min. Jeg haltet i en uke, men det gikk bra. Jeg har til og med blitt satt bort en helg. Jeg kosa meg masse, min snille fadder er bare så kul altså...


min snille gudmor og fadder

Etter å blitt røngtet fordi dyrlegen ville utelukke brudd på skulderen min, måtte jeg til dyrlegen igjen og denne gangen for å operere vekk alle hjørnetennene mine. Jeg var helt dopet ned den dagen, så jeg lå bare rett ut.


meg på julaften

Nå er desember snart over, jeg har feiret jul og jeg har kost meg masse hjemme med mammaen min som har hatt ferie. I går var jeg hos dyrlegen igjen og han sa at tennene mine var vakre, det ser ut som jeg slipper regulering - JIPPI!

Godt nytt år til alle!
Voff!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar